Comarch Retail stworzony jest dla firm borykających się z problemami związanymi z retail. Typowe problemy dotyczą organizacji pracy sklepów, chaosu powstającego w przekazywaniu informacji na linii centrala – oddział, a także mało wydajnej logistyki sieci.
Powyższe procesy możliwe są do uporządkowania i kontrolowania. Dzięki narzędziu Retail możemy również koordynować działania na wszystkich poziomach. Od teraz, do wszystkich rodzajów sieci handlowych skierowane jest rozwiązanie , które nie tylko wspomaga procesy, ale również jest zorientowane na przyszłość, a także wyprzedza potrzeby użytkowników.
Dzięki swojej funkcjonalności narzędzie to rozwiązuje typowe problemy, z którymi borykają się sieci handlowe. Umożliwia redukcję nadmiernych kosztów, wspomaga proces zatowarowania sklepów, usprawnia organizację pracy, a także porządkuje obieg dokumentów.
Dzięki innowacyjnym narzędziom zarządzania siecią, z których korzysta narzędzie - automatyzacja procesów, Business Intelligence, a także wielokanałowa sprzedaż – Comarch Retail jest narzędziem przyszłościowym.
W narzędziu Comarch Retail zastosowano trzypoziomową strukturę. Dzięki temu otrzymujemy możliwość centralnego zarządzania z uwzględnieniem wszystkich szczebli sieci handlowej, a także możliwość równoczesnego zarządzania procesami – na każdym poziomie organizacyjnym sieci. Osoby decyzyjne w danej sieci handlowej mają dzięki temu pełną kontrolę nad jej funkcjonowaniem.
Narzędzie Retail współpracuje z Comarch ERP Business Intelligence. Rozwiązanie to umożliwia wykorzystanie funkcjonalności BI w kontekście sieci handlowej. Użytkownicy mają do dyspozycji rozbudowane funkcje analityki biznesowej, controllingu w wymiarze BI, analizy związane z Social Media, zaawansowaną analitykę, konsolidację finansową, budżetowanie, a także Mobilny BI.
Narzędzie Business Process Management (BPM) umożliwia automatyzację procesów firmy na poziomie częściowym lub całkowitym. Analiza procesów obejmuje te rutynowe i typowe dla każdej z firm na rynku, ale również charakterystyczne, wypracowane przez każde przedsiębiorstwo z osobna (przykładowo proces automatycznego wprowadzania promocji na towary, których sprzedaż spadła).
Narzędzie Retail umożliwia także wspomaganie rynku e-commerce. Sprzedaż w Internecie jest w obecnych czasach czymś niezbędnym dla firm rozwijających się. Dzięki rozwiązaniom firmy Comarch, umożliwiającym wielokanałową sprzedaż, przedsiębiorstwo zyskać może wsparcie w kontekście sprzedaży dla klientów zarówno detalicznych, jak i biznesowych.
Pracownicy, których głównym zadaniem jest zarządzanie pracą pracowników mobilnych, lub zespołów sprzedaży otrzymać mogą narzędzie wspomagające tę pracę. Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży to narzędzie Comarch Retail, prezentujące efekty pracy podwładnych z poziomu przenośnej aplikacji.
Czujnik komunikujący się z urządzeniami mobilnymi za pomocą sygnałów radiowych. Służy do gromadzenia informacji na temat Klientów, a na tej podstawie wysyłania spersonalizowanych ofert do każdego z osobna. Oferta promocyjna może być wysłana natychmiast, warunkiem jest jedynie przebywanie Klienta w pobliżu aktywnego czujnika. Promocje wysyłane są na urządzenie mobilne.
Moduł ten służy polepszeniu współpracy z odbiorcami oraz zmniejszeniu pracochłonności, związanej z obsługą zamówień. Comarch EPR XL Pulpit Kontrahenta to platforma B2B stanowiąca wygodny kanał przyjmowania zapytań, składania ofert, umożliwiająca obsługę realizacji zamówień, dająca również dostęp do historii transakcji przeprowadzonych z Klientem.
więcej...System oferuje możliwość współpracy z innymi internetowymi kanałami sprzedaży oraz promocji. Współpraca dotyczy takich portali, jak Allegro, Facebook, wszystko.pl, systemy porównywania cen. Dodatkowo otrzymujemy możliwość integracji sprzedaży internetowej z systemem obsługującym zarządzanie magazynem, fakturowaniem oraz księgowością.
więcej...Rozwiązania mobilne umożliwiają kontakt pracownika wykonującego swą pracę w terenie z osobami w Centrali, zasobami firmowymi, a także ułatwiają znacząco raportowanie wykonanych zadań. W efekcie otrzymujemy oszczędność czasu i kosztów. Rozwiązania te swtorzone są na takie nowoczesne narzędzia mobilne, jak smartfony czy tablety, tak powszechne w komunikacji biznesowej.
więcej...System umożliwia kontrolę bieżącej sytuacji w firmie, dzięki zgromadzonym danym finansowo-księgowym. Użytkownik otrzymuje wsparcie księgowe, zgodne z obowiązującymi przepisami, a także monitoring kosztów, czy m.in. zarządzanie płynnością finansową za pomocą różnorodnych narzędzi.
Comarch ERP XL zapewnia pełne wsparcie w obszarze kadr i płac, które uwzględnia obsługę wszystkich operacji związanych z współpracą z pracownikiem (od zatrudnienia, po rozliczanie oraz rozwiązanie umowy o pracę). System aktualizowany jest zawsze pod kątem zmian w przepisach prawnych.
Narzędzia systemu Comarch ERP XL umożliwiają ewidencję składników majątku trwałego, a także ich amortyzację. Użytkownik otrzymuje ewidencję wyposażenia, wgląd w historię zdarzeń związanych z wybranym środkiem trwałym, czy też różnorodne analizy związane z wykorzystaniem środków trwałych.
Comarch EDI służy do automatycznego przesyłania dokumentów różnego rodzaju z wykorzystaniem formatu XML. Dzięki temu zwiększa się oszczędność czasu, który związany jest w rozprowadzaniem dokumentów do kontrahentów. Prócz tego gwarantuje redukcję kosztów, m.in. związanych z tradycyjnym obiegiem dokumentów.