Smart XL CRM

Działa z systemami Comarch ERP

Rozwiązanie dla wszystkich rodzajów firm handlowych

Aplikacja SMART XL powstała w oparciu o analizę potrzeb i oczekiwań użytkowników systemu Comarch ERP XL. Wykorzystany został potencjał drzemiący w tym systemie poprzez jego rozszerzenie oraz dostosowanie do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Możliwość personalizacji interfejsu oraz możliwość dodania unikalnych funkcji czyni całą aplikację bardziej przyjazną a także poprawia ergonomię pracy z programem.

Niewątpliwą zaletą aplikacji jest fakt, iż wszelkie operacje aplikacji Smart XL wykonywane są na bazie XL online. Oznacza to, że każda zmiana danych jest od razu widoczna dla pozostałych użytkowników, pracujących zarówno w Smart XL, jak i Comarch ERP XL.

3 korzyści dla Ciebie i Twoich klientów

1. Indywidualne rozwiązania. Aplikacja dedykowana klientom, którzy wymagają od systemu ERP nie tylko kompleksowego wsparcia do zarządzania przedsiębiorstwem, ale i rozwiązań szytych na miarę.

2. Wszechstronność. Aplikacja może być rozbudowana do indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa z dowolnej branży a nawet konkretnych użytkowników. Ponadto oferuje możliwość implementacji dodatkowych funkcjonalności wymaganych przez klienta, których brakuje w Comarch ERP XL.

3. Intuicyjna obsługa. Istotnym elementem prezentowanego rozwiązania jest to, iż pomimo swej bogatej funkcjonalności pozostaje ono przyjazne i proste w obsłudze.

Rozwiązanie dla systemu Comarch ERP

Dowiedz się więcej o Comarch ERP XL

Klasa rozwiązania: Business Process Management, B2B (System Zamówień Internetowych), Business Intelligence (Controlling), CRM, e-Commerce

Producent: Netrix S.A.

Funkcjonalność Smart XL CRM

Obsługiwane procesy: Sprzedaż i fakturowanie, Magazyn, Księgowość, Analityka biznesowa

  • ewidencja kontaktów,
  • zadania - tworzenie i przypominanie o zadaniach do wykonania przez operatorów,
  • kampanie - główną funkcjonalnością modułu jest możliwość definiowania wieloetapowych kampanii, które mogą być wykorzystywane nie tylko w kontekście marketingowym, ale również jako kampanie serwisowe, windykacyjne czy też do zarządzania konkretnymi projektami,
  • rejestrowanie kontaktów z klientem w podziale na wątki - do każdego wątku kontaktu można przypisać dowolną ilość konwersacji oraz zadań, które mogą być zadaniami zlecanymi do wykonania odpowiednim operatorom. Dzięki możliwości definiowania kampanii, istnieje możliwość planowania i automatyzacji kontaktów związanych z poszczególnymi etapami takich działań wraz z zadaniami oraz z przypomnieniami o potrzebie ich wykonania.

Poznaj pełną funkcjonalność Smart XL na systemy.netrix.com.pl/smart-xl



Producent: Netrix S.A.

Inne rozwiązania

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2016

Interesujące?

Porozmawiajmy o zastosowaniu tych rozwiązań w Twojej firmie.

Bezpłatna konsultacja