Zintegrowany system zarządzania zasobami biurowymi iCRM jest rozwiązaniem, którego głównym zadaniem jest automatyzacja procesów związanych z administrowaniem zasobami biurowymi oraz kontaktami.
Aplikacja oferuje szeroki zakres funkcji dostępnych online takich jak komunikacja, obieg dokumentów, zarządzanie zasobami czy też czasem. Wszystkie wymienione powyżej moduły łączą w sobie funkcje systemu CRM.
iCRM sprawia, że optymalizowanie usługi najmu jest dużo łatwiejsze. Dzięki temu administrator budynku może oferować użytkownikom najwyższą jakość połączoną z dużo niższą ceną.
1. Funkcjonalność i wygoda – optymalny, w pełni mobilny system umożliwiający kompleksowe zarządzanie pomieszczeniami biurowymi.
2. Dobra komunikacja - zapewnia efektywną komunikację na linii właściciel obiektu (administrator) – użytkownik.
3. Dostępność - dostęp do informacji w jednym miejscu przez 24 godziny na dobę.
4. Intuicyjna obsługa - przyjazny w obsłudze interfejs użytkownika sprawia, że praca to czysta przyjemność.
Klasa rozwiązania: Business Process Management, CRM
Obsługiwane procesy: Sprzedaż i fakturowanie, Magazyn, Księgowość